Jak zbudować wizerunek eksperta w marketingu sieciowym?

Marketing sieciowy to biznes relacji. Nie stworzysz swojej sieci, gdy Twoi potencjalni partnerzy nie będą Ci ufać. 

Jak więc wzbudzić zaufanie od samego początku, gdy jesteśmy początkującymi?

  1. Bądź profesjonalistą i to od samego początku. Naucz się profesjonalnie rozmawiać. Podkreślę jeszcze raz bo to ważne – rozmawiać czyli informować w odpowiedni sposób nie namawiać! jest to wielka różnica! Dajmy osobie informowanej o nowych możliwościach samej zdecydować czy chce z nami współpracować, manipulacja jest nieetyczna i na niej poważnego i trwałego zespołu nigdy nie zbudujesz. Marketing sieciowy to profesja do której trzeba się przygotować. Chcesz być postrzegany jako profesjonalista? Stań się nim! Nie jest to trudne, nie wymaga kilku lat studiów, wielkich nakładów finansowych, czy też wcześniejszego doświadczenia. W tej kwestii polecam książkę  Eric Worre – Bądź PRO – 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym. To lektura obowiązkowa dla każdego kto chce być profesjonalista!wizerunek eksperta w marketingu sieciowym
  2. Social media – jest to miejsce gdzie w szybki sposób, bez wychodzenia z domu możemy zbudować sieć kontaktów. Jak za pomocą portali zbudować swój wizerunek? Od tego jakie treści tam udostępniamy zależeć będzie jak będziemy postrzegani. Publikuj wartościowe wpisy, unikaj polityki i przemocy. Ważne jest również pokazywanie siebie, szczególnie główne zdjęcie które przedstawia nas samych – nie zbudujesz relacji ukrywając siebie. Co ważne nie spamujemy ogłoszeniami i linkami bo to nie działa – za to działa budowa relacji. Pamiętaj! Aby zbudować stabilny zespół ludzie muszą Ci zaufać. Wejdź teraz na swój profil i sam oceń szczerze czy Ty sam ze sobą podjąłbyś współpracę? wizerunek eksperta w marketingu sieciowym
  3. Wchodzimy na wyższy poziom budowania wizerunku – Twój Blog. Zauważ, że osoby które osiągnęły duży sukces posiadają bloga. Często na niskich szczeblach kariery jest to bagatelizowane. A to błąd, bo posiadanie bloga daje on ogrom możliwości i co ważne – jest twoją własnością! W przeciwieństwie do konta na fb czy innym portalu, które w każdej chwili możesz stracić!  Blog to Twoja wizytówka. Możesz wykorzystać go do dwóch opcji: założyć go jako stronę wizytówkową bądź prowadzić bloga eksperckiego. Na blogu możesz w łatwy sposób zbudować listę osób zainteresowanych współpracą. Zobacz, jak możesz dzięki takiej opcji zwiększyć listę swoich kontaktów! Myślisz, że jest to trudne i czasochłonne? Zobacz co dla Ciebie przygotowałam: